2 Re: Serendipity 3 Pon Maj 07, 2012 7:49 pm
andrew
jest tutaj tak słodko, że nie mogłam nie zacząć! przywędrowali, jak misie wędrowniczki do serendipity 3, miło gawędząc. andrew przepuścił holly w drzwiach, otwierając owe przed nią i przytrzymując. zajęli miejsce przy tym stoliku w rogu, który jest na zdjęciu, żeby mogli swobodnie porozmawiać, albo po prostu było to jedyne wolne miejsce. andrew odwiesił swoją ramoneskę na oparcie krzesła i usadowił tyłek na owym.
- więc studiujesz dziennikarstwo? - zapytał z uśmiechem zaciekawiony, biorąc w ręce menu, które zaraz potem zaczął przeglądać wzrokiem.
- więc studiujesz dziennikarstwo? - zapytał z uśmiechem zaciekawiony, biorąc w ręce menu, które zaraz potem zaczął przeglądać wzrokiem.
3 Re: Serendipity 3 Pon Maj 07, 2012 7:54 pm
holly
- no tak. ale nie jest to spełnienie moich marzeń. studiuję chyba dla samego studiowania - zdjęła swój płaszczyk i powiesiła go na oparciu krzesła, na którym zaraz usiadła, sięgając po drugie menu. - od dziecka marzyłam o medycynie, ale niestety się nie dostałam. nie chciałam być rok do tyłu, więc postanowiłam więcej nie próbować - wzruszyła ramionami. - dziennikarstwo jest całkiem przyjemne, ale nie wiążę z tym przyszłości - założyła nogę na nogę. - a ty, co studiujesz?
4 Re: Serendipity 3 Pon Maj 07, 2012 8:02 pm
andrew
pokiwał głową, spoglądając na holly znad menu.
- rok w tył, to wcale nie taka straszna sprawa. poza tym jeśli naprawdę marzysz o medycynie, to powinnaś spróbować jeszcze raz - uśmiechnął się do niej sympatycznie, wzruszając nieznacznie ramionami. takie było jego zdanie, ale przecież holly i tak zrobi, co zechce. - prawo. rodzinna tradycja. później mam podobno zostać politykiem - zaśmiał się, kręcąc głową z niedowierzaniem dla tego, co właśnie powiedział. nie widział siebie kompletnie na tym stanowisku, ale właściwie z jego gadką będzie raczej dobrym politykiem. wciśnie wszystkim wszystko!